Jouw merkverhaal duiden, schrijven en uitdragen. Om er vervolgens jouw doelgroep mee te raken. Dat is wat ik graag doe. Dat doe ik in de vorm van tekst. Levendige en droge tekst, pakkende en lange tekst, geruststellende en aanjagende tekst, scherpe en vriendelijke tekst… Samen met jou bekijk ik graag welke teksten passen bij jouw organisatie, doelgroep en boodschap.
Wat is jouw verhaal?
En met wie wil je het delen?
Inhoud & essentie
Waardevolle content creëren. Dat is waar Dinges voor staat. Natuurlijk kan ik een leuk verhaal voor je opschrijven, en dat doe ik met veel plezier en enthousiasme. Maar ik zorg er ook graag voor dat dat verhaal klopt: met je (bedrijfs)identiteit, met wat je doelgroep wil horen en wat jij uit wilt dragen. Om ervoor te zorgen dat het verhaal van alle kanten klopt, begin ik het liefst met het duiden van inhoud en het zoeken van de essentie.
Concreet betekent dit dat ik vooral luister. Ik luister actief, denk mee en blijf soms doorvragen tot je er als klant bijna tureluurs van wordt. Bijkomend voordeel? Na het duiden van inhoud en essentie heb je niet alleen een goede tekst, je hebt ook een perfecte basis voor al je (overige) interne en externe communicatie.
Van merkverhaal tot blog
Al sparrend, vragend en pratend nemen we samen een beslissing over de teksten die jij op dat moment nodig hebt: merkteksten, brochureteksten, copywriting, blogs, artikelen, (digitale) nieuwsbrieven of iets heel anders. Ook een mooi woord voor wat ik doe: content-creatie. Voortdurend creëer ik zowel online als offline content. Daarnaast houd ik me ook bezig met redigeren, corrigeren en inhoud duiden. Dat doe ik alleen of samen met anderen.