Dinges Tekst & Tekstadvies: Contact

Je doelgroep raken met jouw verhaal. Dat is wat we bij Dinges graag doen. Dat doen we in de vorm van tekst. Levendige en droge tekst, pakkende en lange tekst, geruststellende en aanjagende tekst, scherpe en vriendelijke tekst… Samen met jou bekijken we graag welke teksten passen bij jouw organisatie, doelgroep en boodschap.

Zo kunnen we uitkomen op webteksten, brochureteksten, copywriting, SEO-teksten, blogs, artikelen, (digitale) nieuwsbrieven en nog veel meer. Ook een mooi woord voor wat we doen: content-creatie. Voortdurend creëren we zowel online als offline content. Daarnaast houden we ons ook bezig met redigeren, corrigeren en inhoud duiden. Dat doen we alleen of samen met anderen.

Inhoud & essentie

Waardevolle content creëren. Dat is waar we bij Dinges voor staan. Natuurlijk kunnen we een leuk verhaal voor je opschrijven, en dat doen we met veel plezier en enthousiasme. Maar we zorgen er ook graag voor dat dat verhaal klopt. Klopt met datgene waar je als bedrijf voor staat, met wat je doelgroep wil horen en wat jij uit wilt dragen. Om ervoor te zorgen dat het verhaal van alle kanten klopt, beginnen we bij Dinges liefst met het duiden van inhoud en het zoeken van de essentie.

Concreet betekent dit dat we vooral luisteren. Actief luisteren, verder denken en blijven doorvragen tot je er als klant bijna tureluurs van wordt. Bijkomend voordeel? Na het duiden van inhoud en essentie heb je niet alleen een goede tekst, je hebt ook een perfecte basis voor al je (overige) interne en externe communicatie.

Vindbaarheid & SEO

Online vindbaarheid staat of valt met goede teksten. Natuurlijk kun je Google betalen om bovenaan in de ranking te komen, maar organische vindbaarheid realiseer je met (daar is-ie weer) waardevolle content. Schrijven voor Google (‘search engine optimalisation’, ofwel SEO) is dan ook een vak apart. Een vak dat we bij Dinges beheersen en veelvuldig toepassen voor tal van klanten.

Meer weten over tekst van Dinges? Neem contact met ons op!

"

De meeste mensen luisteren niet om te
begrijpen, ze luisteren om te reageren.

De kunst van het luisteren